Webinar

Innowacje w leczeniu pacjenta z zespołem bólowym kręgosłupa. Granice kompetencji lekarza i fizjoterapeuty.

Webinar dla lekarzy, fizjoterapeutów, ratowników medycznych, pielęgniarek, pielęgniarzy.

(90 min)

8.11.2021 godz. 20:00

webinar dla lekarzy, fizjoterapeutów, ratowników medycznych, pielęgniarek, pielęgniarzy.

(90 min)

8.11.2021 godz. 20:00

Program:

20:00-20:30

Kwalifikacja pacjenta z zespołami bólowymi kręgosłupa i kończyn do konsultacji anestezjologicznej – punkt widzenia fizjoterapeuty.

Jacek Tuz, PT, Dip MDT, MDT Faculty

20:30-21:00

Nowa formuła iniekcji dokręgosłupowych – skuteczna i bezpieczna. Szansa dla pacjentów oczekujących na zabieg operacyjny i dla systemu.

Bartosz Frączek, PT, MD, Specjalista anestezjologii i intensywnej terapii

21:00-21:30

prelegenci

Fizjoterapeuta, członek kadry instruktorskiej Międzynarodowego Instytutu McKenziego.

Jacek
Tuz
Właściciel i pomysłodawca Certyfikowanej Kliniki Międzynarodowego Instytutu McKenziego w Tychach – Fizjoterapia MDT.

Od ponad 20 lat zajmuje się diagnostyką i leczeniem pacjentów z zespołami bólowymi kręgosłupa i kończyn. Używa do tego metody McKenziego jako systemu diagnostycznego i terapeutycznego. Każdy system ma jednak swoje ograniczenia.

Gdzie jest ta granica? Jakiej udzielić wtedy porady osobie chorej? Czy od razu skierować do neurochirurga?

prelegenci

Lekarz medycyny, specjalista ansestezjologii i intensywnej terapii. Absolwent Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Bartosz Frączek
Ukończył studia podyplomowe „Medycyna bólu” (2016). Swoje umiejętności podnosił m.in. w klinice leczenia bólu Rugpoli Twente w Holandii oraz na licznych szkoleniach w Polsce i w Europie.

„Profesjonalnie i odpowiedzialnie podchodzę do wszelkich powierzanych mi obowiązków. Mój zapał i umiejętności dydaktyczne pragnę wykorzystać nauczając innych, dlatego też oprócz prowadzenia terapii organizuję szkolenia dla lekarzy i fizjoterapeutów. Moim celem jest przede wszystkim pomoc pacjentowi oraz szerzenie umiejętności leczenia bólu wśród kolegów lekarzy i fizjoterapeutów.”

Zajmuję się leczeniem bólu, ze szczególnym uwzględnieniem bólów mechanicznych narządu ruch.

Wyślij Zgłoszenie